söndag 26 september 2010

Regn o rusk men solsken inne...


Så här fin pannkaka fick jag av mina älsklingar när jag kom hem i torsdags


"Tösa" har fått Rasmus fina leksaksglasögon på sig.


Idag har det varit en riktigt ruskig höstdag här på "näset",grått o regnigt.
Jag har knappt varit utanför dörren,skäms på mig!
Men jag har passat på röjt o städat lite, så något nyttigt har jag allt gjort!

Mina 2 älsklingar har idag grejat i garaget med o fräscha till vår kaninbur,så den blir varm o fin innan den nya kaninen ska få flytta in.Och Rasmus hade förstås på sig sina nya "jobbar"byxor som vi köpte igår på Säfflemârten. Så fin så!

Jag har också idag hunnit med att boka en Ålandskryssningen som vi ska åka på i slutet av november tillsammans med några goda vänner. O det ska bli jättekul o få en liten minisemester.Ett avbrott i vardagen!

Nej nu är timman sen och sängen kallar på mig

Ha en fortsatt trevlig helg alla goa människor

Kram o Go´natt

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar