tisdag 19 oktober 2010

Älgjakten över o kökssoffa nr 1 klar!



Jaha då var älgjakten över för i år...några älgar blev det iallafall.
Min pappa gjorde troligtvis sin sista älgjakt iår, så nu ska jag försöka komma med i laget.Får träna upp mig på skjutningen, så fixar ja det.Jägarlicens har jag ju redan, den har jag ju haft i 10år. Men det har varit så mycket annat som kommit i mellan.Men nu är det dax!

Vi har haft lite problem med fiberuppkopplingen hemma hos oss de sista dagarna, men hoppas på att de fixar detta nu. Det blir så konstigt när man inte har tillgång till internet när man är van det. Sitter för tillfället hemma hos mina föräldrar o surfar lite.

Kökssoffa nr 1 har nu blivit färdig och ligger ute på annons på blocket. Så nu får vi se vad länge det dröjer innan någon nappar.Snart hoppas jag, behöver verkligen få in lite pengar i väntan på a-kasseutbetalningen.

Så nu blir det nya friska tag, ska börja grundmåla soffa nr2 idag.
Kommer snart bilder på den också.

Ha en fortsatt bra vecka så får vi se när vi hörs igen...snart hoppas jag!

Kram
Maria

5 kommentarer:

  1. Hej gumman :) Jättesnyggt!!!! Den får du snart såld.
    Kram

    SvaraRadera
  2. Hej Maria!

    Tack så mycket för din kommentar!
    Du får kika in en annan dag :)
    Vilken fin kökssoffa, som alltid :)

    Ha en jätte fin dag!
    Kram Sandra/Interiörboden

    SvaraRadera
  3. Jättefin!
    Ha en bra dag och måla på:)
    Kram Agnetha

    SvaraRadera
  4. Men så vacker din soffa är... Ha en trevlig helg... kramar j

    SvaraRadera
  5. Kul att ni fick några älgar, och vädret var väl perfekt. Jättefin soffa, den blir säkert såld fort. Ha en bra dag. Kram Anna-Karin.

    SvaraRadera