tisdag 27 april 2010

Underbara vårdag...



Färdigt soffprojekt!!! Fin va!?




Å vilket härligt väder det är idag...satt ute på bakgår´n på lunchrasten idag.Helt underbart! Sen blev det en rask promenad...härligt...gick o smålog hela tiden.
Tänk va solen gör mycket för ens humör!!!Kolla på änderna i byälven...hur de åkte mä strömmen...hej va det gick!
Igår va jag o lilldrutten lediga...då var vi ner till stan o steriliserad vår lilla kissemiss Tösa. När vi kom hem kratta vi o städa i trädgårn...blev så fint så!
Tog oss en cykeltur efter maten...Rasmus fick en ny cykel av mormor o morfar i helgen så nu cyklas det för fullt!


Vackra blåsippor!

När vi kom hem gick jag ner i min lilla pysselkällare o klädde om kökssoffan, så nu är den klar.(Är nu ute till försäljning på blocket.)
Härligt...bara o ta tag i nästa projekt, ytterligare en kökssoffa fast denna har även stoppning i ryggen. Jättefin modell! Den kommer o bli superbra!


Så här ser nästa projekt ut!(Delar av den)


Ha en fortsatt härlig dag...det ska jag!!!

Kram på er alla goa människor

/Maria

6 kommentarer:

  1. Hej Maria. javisst är det gott med sol och värme.
    Kökssoffan blev kanonfin.
    Kram

    SvaraRadera
  2. Härliga soffor.:-) Kram Stina

    SvaraRadera
  3. Hej super fina soffor..
    Jag vet precis hur de är när de kommer in nytt i butiken " Julafton"..
    Lär inte bli lättare Jag ska öppna butik i hennes butik nu den 5 Juni...Jag kommer & sälja SussiLi kläder,smycken (En tjej utanför Helsingborg som designar dom)En blandning av nytt & nött. Lite omgjorda möbler mm..
    Ha en härlig kväll
    Kramis
    Sus

    SvaraRadera
  4. Hejsan Maria!

    Och tack du rara...

    Vilken fin soffa och ännu ett projekt på gång...härligt!!!

    HA en skön Valborg!

    MiaMaria

    SvaraRadera
  5. Hej du, som vi har längtat efter våren så är det härligt att få vara ute och pyssla efter vad man orkar. Vad du är duktig på att få nytt liv i gammla soffor, dom blir så fina. Ha en trevlig Valborg. Kram Katarina.

    SvaraRadera
  6. Ytterligare en jättefin kökssoffa!
    Visst är det härligt att städa och kratta i trädgården nu.

    Trevlig Valborg!
    Agneta

    SvaraRadera