tisdag 20 april 2010

Funderar på o byta resa mot badtunna!!!



Nu har jag o "gubben" börjat fundera på o hoppa över den påtänkta Gran canaria resan till hösten och istället investera i något långvarigt istället...som en badtunna utomhus!Finns 2 varianter som vi funderar på,du kan se dem på bilderna ovan...visst ser det mysigt ut???

Visst skulle det vara kul o åka utomlands en vecka men...en badtunna hemma i trädgården skulle inte va dumt det heller..och den har vi ju kvar o kan utnyttja hela året om. Så vi får se vad det blir!!!

Var o hämtade en kökssoffa till i helgen...den var lite illa åtgången men det ska allt gå o fixa till. Med lite arbete så blir den SÅ fin!
Återkommer med bilder på den snart!

Ha en fortsatt bra dag!

Kram Maria

7 kommentarer:

  1. Vi vill också ha en härlig badtunna.:-) Kram Stina

    SvaraRadera
  2. Det såg ju helt underbart ut! Tror du jag kan få
    det lika mysigt i mitt badkar på gården? Hi hi.....
    Ha de bra, kram Agnetha!

    SvaraRadera
  3. Ja...visst ser det skönt ut! :)
    O ja du får det säkert mysigt i ditt badkar Agnetha...men du kan ju få komma hem till mig o bada oxå nångång...lite tjejkalas kanske!?? :)

    SvaraRadera
  4. Hej :)Vilken fin blogg du har!

    Svårt det där, helst resa OCH badtumma inte sant...

    Men upplevelser och materiella saker är lite svårt att jämföra, badtunnan blir kanske mer en bra investering för er. Såå, badtunna röstar jag på :)
    Kram/Julia

    SvaraRadera
  5. Hej..
    Mysig blogg jag tassade in i...
    Mmm...
    Ser mysigt ut...Gör ni rätt i & köpa tunna i stället för resa.
    De kan ni göra nästa år.
    Passar på & önskar en riktigt härlig helg.
    Kram
    Sus

    SvaraRadera
  6. Tack för alla kommentarer,jättekul o se att nån kikar in här hos mig!

    Kram

    SvaraRadera
  7. Hej Maria.
    Det var faktiskt en riktigt bra idé!
    Att bada i tunna när det är minus 10 grader måste vara en häftig upplevelse! Fantastisk! :)
    Önskar dig en fin dag!

    SvaraRadera