onsdag 21 april 2010

Aprilväder!


Min "lilla" drutt Rasmus

Vaknade...efter en trång o hostig natt med sonen.Trött, men jag rumlade upp...o va fick man då se...jo att det snöade för fullt! Näe...vill inte!!
Äkta aprilväder...usch...kallt och surt!

Men som tur är har det nu gett sig och solen försöker titta fram!
Då blir man genast på bättre humör igen!

Idag har Erikshjälpen öppet, så man får väl ta en tur dit på lunchrasten o se om man kan fynda nåt!
Inte direkt långt o gå... då det ligger snett mittemot butiken Nostalgia & Kuriosa där jag jobbar...så man måste ju nästan dit o kolla!

Blir nog lunch med "gubben" idag!


ha det gött i aprilvädret...

Kram

5 kommentarer:

  1. Vilken liten sötnos.:-) Kram Stina

    SvaraRadera
  2. Hej!
    Här har vi snöblandat regn idag. Usch!
    Jag skulle absolut välja badtunnan framför resan. Det ser så härligt ut, speciellt på kvällen med belysning.

    Agneta

    SvaraRadera
  3. Hittade du nåt roligt på Erikshjälpen? Det brukar alltid finnas små roliga fynd där... ;-)

    Jag gillar också badtunnorna, har själv funderat över att det skulle var mysigt att ha en i trädgården.

    Kram Britt

    SvaraRadera
  4. Visst är det trist med snö , när man bara vill ha vår och lite värme !! Det snöade t.o.m i Skåne i förrgår , som tur var blev det inte liggande . Tusen tack för din gulliga kommentar hos mig igår , det värmde !! Kramar Susanne / den gamla skolan ♥

    SvaraRadera
  5. Den här kommentaren har tagits bort av skribenten.

    SvaraRadera