fredag 16 april 2010

Blåsig dag...o en fullspäckad helg!


Bilden är från i måndags när vi var ut på en härlig vårpromenad i solskenet!


Usch idag var det inte alls så skönt här ute på "näset" som tidigare i veckan...det blåser rejält!

Har röjt lite i vår tvättstuga och vårt källarrum, välbehövligt kan jag säga...kunde knappt ta mig in där.
Ska ta en tur till soptippen imorronbitti, med ett lass med skräp...får göra en vårröjning!
Sen ska vi till Forshaga o hämta en kökssoffa till...jättefin!Kommer bild senare!

Funderar på o ta en biokväll imorron...det var längesen jag o "gubben" va iväg...brukar ta en tur med lite mat o bio. Det är skönt o få lite egentid, utan barn ibland!
Får fråga mamma o pappa snällt om Rasmus kanske kan få sova där...för det tjatar han om hela tiden...mormor o morfar är favoriterna!

På söndag får vi försöka hämta hem husvagnen från vinterförvaringen...dax o städa o göra den redo för premiären. Får se om det blir hyfsat väder till 1maj, för då blir det en tur.

Så denna helgen blir fullspäckad!

Hoppas ni får en bra helg

Kram på er

3 kommentarer:

  1. Vad kul att du tittade in till mig.:-)
    Vi har flera intressen som är lika, du och jag, ser jag.;-)Låter skönt med biokväll med gubben. Kram Stina

    SvaraRadera
  2. Hej Maria. Ja en egen kväll , du o gubben, det förtjänar ni.
    Ha fin helg.
    Kram

    SvaraRadera
  3. Hej Maria!
    Tack för din hälsning hos mig :)

    Spännande med kökssoffan.
    Jag är också på jakt efter en, funderar på att byta ut möblemang på altanen :)

    Ha d gott!
    Kram Hanna

    SvaraRadera