söndag 21 februari 2010

Vilken söndag!!!!



Oj oj oj...vad snö det har skottats idag...jag skojar inte om jag säger att jag nog har skottat 5-6 kubik själv.Och det till viss del med lillgrabbens plastskyffel dessutom. Så lite duktig känner jag mig allt!
"Gubben" har varit uppe på taket och skottat och jag har skottat på backen.
Jag var ju tvungen och skotta mig ner till källardörren...för där nere står ju min fina kökssoffa som jag har till försäljning...och då kan det ju bra om man kommer åt den.
Funderar på och bära upp, och in den till köket tills någon köper den...för det ska ju bli mer snö har det ryktats om.Och dessutom är det ju synd att den står där nere till ingen nytta!

Neej, usch nu vill jag inte ha någon mer snö... nu räcker det!!! Det känns ju som det inte kommer o bli vår förrän till midsommar. Hjälp!!!!

O kallt har det blivit igen också...vi har nu -23 grader brrrrrrrrrr.........

Tur man kan sitta inne i värmen och blogga...

Så här fina är mina pärlhyacinter nu...lite vårkänsla i allafall...


Ha nu en fortsatt skön söndag alla goa människor så hörs vi!

KRAAM

1 kommentar:

  1. Hej Maria!

    Vad kul att höra från dig!!
    Hoppas att det är bra med dig :)
    Ja, det vore kul om du ville komma och hälsa på mig i butiken framöver, men du kommer när du hinner, förstår att ni har mycket att göra :)

    Ha nu en jätte bra kväll!!
    Kram från Sandra/Interiörboden

    SvaraRadera