fredag 19 februari 2010

Snö...snö..snö...

Ja, idag kom den igen...SNÖN...usch nu tycker jag att det räcker...
Fick nästan ploga sig fram med bilen hem från jobbet...ta fart och sikta mellan den igendrivna snön. Ute på slätterna var halva vägen borta...o mötas med en annan bil var inte o tänka på.
Men det får man väl kanske räkna med när man bor på landet tyvärr...är iallafall hemskt glad att vi fått behålla strömmen fast det blåst så.

Igår gjorde jag sista strykningen på kökssoffan, så imorron ska jag klä om locket...med fint linnetyg...dä blir fint det!!! Sen ska den ut till försäljning på annons. Håller på och sparar ihop till en ny dator...så jag hoppas någon vill köpa den.
Men det tror jag inte blir några problem för den är verkligen jättefin.
Jag är lite sugen på den själv...men jag behöver en laptop mer än en soffa...

Om nån är intresserad är det bara och höra av sig.
Sätter in en bild så fort den är klar!

Ha det gött i snöyran...i väntan på våren.

KRAAM

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar