måndag 21 februari 2011

Viktresan




Ja viktresan går bra...vikten fortsätter att minska, sakta men säkert.
Totalt minus 6,3kg nu efter 6 veckors medlemskap i Viktklubb. Så jag är nöjd!!

Mitt mål är ju 10kg innan slutet av mars...men vi får se...det får ta den tid det tar! Men fortsätter det så här så ska jag nog lyckas!
Skulle ju egentligen behöva ta ytterligare kilon men jag tänkte att 10kg är en bra start...så jag nöjer mig med det först så får vi se när jag nått dit.

Har varit på innebandyn ikväll, tyvärr blev det bara en timmes spel eftersom min "gubbe" jobbar jour idag. Och hann var tvungen o ge sig iväg på en utryckning. Men på onsdag är det ju dax igen o då hoppas jag vi kör i 2 timmar igen.

Nä nu ska jag hoppa in i duschen...för nu tror jag lilleman har somnat....

Go kväll på er

Kram Maria

1 kommentar:

  1. Så duktig du är och grattis till nya bilen! Kämpa på. Kram

    SvaraRadera