onsdag 23 mars 2011

Tiden går


Oj vad tiden går...har haft fullt upp o totalt kommit ifrån bloggandet.
Håller fortfarande på med min viktresa, har minskat lite till sen jag skrev sist. Totalt 7,5kg har jag minskat o det är jag självklart jätteglad över!
Det är så skönt när man kan plocka fram sina gamla favoritjeans igen som legat gömda längst in i garderoben. Tänk va det märks väl med -7,5kg o minus 6cm i midjan :)
Några kilon till ska jag försöka få bort...så bara o jobba på!



Bilder från teaterrepetioner "Järnvägar också"

Mycket av min tid har nu gått till teaterrepetioner för det är nu dax för ett nytt bygdespel. O i år heter det "Järnvägar också" o utspelar sig i början på 1900-talet.
Det bygger på historien om den tilltänkta järnvägen som skulle byggas på Värmlandsnäs, med inslag av spritsmuggling, frierier och nykterhetspredika

Imorron är det genrep och på lördag den 26/3 klockan 19.00 är det premiär.


Biljetter finns ännu att få tag på hos Studieförbundet Vuxenskolan Säffle
0533-14910 om någon är intresserad.
Gå gärna in på länken: www.apollon.nu och läs om tidigare uppsättningar.


En sak är säker billigare nöje får man titt i stjärnorna efter!!!

Så välkomna, missa inte detta!!!


See you

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar