måndag 14 februari 2011

Nya bilen till innebandyn


(Bilen på bilden är inte vår men det är en sån)

I helgen hämtade vi vår "nya" bil...ja ny för oss men inte ny ny.
En Volvo S80!Jättefin!
Så nu väntar vi på nya vinterdäck till den, de som är på är gamla och har dåligt med dubb,så därför har jag inte kört den så mycket än,vill ju inte halka av vägen det första man gör.
Och inte skulle det va lätt o få tag på en likadan bil för samma kanonpris som vi gav...40000kr för en bil som bara gått 8500mil.
Men ikväll när det var dax för innebandyträning då tog jag pärlan på en tur.Men jag körde ju väldigt försiktigt förstås!

Innebandyn var kul som vanligt, vi var inte så många idag men det tycker jag bara är positivt för då får man kämpa o spela hårdare. Men det känns rejält i kroppen...blir nog en go träningsvärk i morron.

Ja och idag var det Alla hjärtansdag, och jag och Rasmus har bakat 2 sorters mjuka kakor som vi bjöd "mommo o moffa" på. Han gjorde fina hjärtan som han skrev deras namn på och dekorerade med glitter o stenar.

Själv fick jag en bukett med röda rosor och en bok av min älskling!
Inte dåligt det inte...och så var vi ju på bio i Karlstad igår.

Nä nu tror jag ja ska krypa ner i sängen är lite sliten efter innebandyn...nytt pass på onsdag.

Gonatt

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar