lördag 22 maj 2010

Träningsvärk efter Vårruset...


Peter Siepen


Innan start...


Jag,Helena o Veronica


Oj då...va stel man kan va! Nu börjar det kännas rejält att kroppen gjort nåt den inte är så van vid.
Jag och 2 tjejer till deltog i Vårruset i torsdags,o det var verkligen jättekul... även om det regnade hela tiden...
Men tur var nog det...för jag tror inte jag skulle ha fixat o jogga i fullt gassande solsken.
Jag är ju inte den sportiga typen precis...brukar ta några promenader då o då, annars är det lugnt på den fronten.
Men jag måste nog skryta med att jag sprang mer än jag gick och det var inte alls så jobbigt som jag trodde.Så det blir nog repris nästa år igen!
Det tog ca 40min o springa/gå 5km...med ca 7000pers runt omkring en.

Rekommenderar detta för det var jättetrevligt!

Jobbar några timmar idag, sen ska jag åka hem till min älsklingar.
Jag o min man ska nog gå på bio ikväll...beroende på om "mommo" kan natta Rasmus.

Ha en trevlig helg alla goa vänner

KRAM

3 kommentarer:

  1. Åh, så duktig du är. Ha en fin helg.
    Hälsa gubben o Rasmus.
    Kram Harriet

    SvaraRadera
  2. Hej!

    Va duktig du är! Jag har också varit med på vårruset och det var verkligen en folkfest, jättekul!

    Ha en fortsatt skön helg.

    Kram britt

    SvaraRadera
  3. Så duktiga ni är, själv skulle jag nog aldrig orkat. Hoppas ni har en fin helg. Kram kram

    SvaraRadera