tisdag 18 maj 2010

Jobbigt....


Tillbaka på jobbet igen...efter en lång helg. Skönt o va ledig...kände att jag behövde det.
Det var ju inte det bästa campingvädret men ändå gött o komma ifrån vardagen lite.

Det är inte det att jag jobbar för mycket för jag jobbar bara halvtid men min kropp börjar o säga ifrån psykiskt...har haft det lite rotigt ikring mig det sista halvåret,o det har börjat visa sig nu.
Har börjat känna av min nervösmage o ångest...vill bara gråta.

Behöver ta ett rejält "break" i från jobbet...men vet inte hur det ska gå till!?!

För pengar måste man ju ha!

Tur att jag har min älskade familj som stöttar mig!

Ha en bra vecka alla goa männinskor

KRAM Maria

6 kommentarer:

  1. Lilla gumman. Det hörs inte bra ut det här. Du förtjänar så mycket mer :)
    Känn efter vad som är rätt för dej och följ ditt hjärta.
    krya på dej.
    Kram Harriet

    SvaraRadera
  2. Skönt att ha en familj som stöttar! Kramar Susanne

    SvaraRadera
  3. Det låter inget vidare... Du borde prioritera dig själv lite mer.
    Vad gör dig glad och harmonisk? Tänk efter och välj dig själv. Du är viktigast! Om inte du mår bra så mår inte din omgivning heller bra.

    Du får gärna höra av dig om du behöver nån som lyssnar.

    Kram britt

    SvaraRadera
  4. Tack snälla för era omtankar...de värmer!

    Kram Maria

    SvaraRadera
  5. Usch ! Inget vidare när man kommer in i såna perioder !! Hoppas att du snart kan ta dig ur det ! Skönt att du har en stöttande familj att luta dig mot ! Var rädd om dig ! Kramar Susanne ♥

    SvaraRadera
  6. Lyssna till dej själv i första hand! Funkar inte du så funkar ingenting runt dej heller... Trevlig att få träffa dej iaf. och få en pratstund. Du kanske ska se dej om efter annat jobb på Stockvägen;)

    SvaraRadera