lördag 30 april 2011

Valborg






Ja denna valborgshelgen tog vi premiärturen med husvagnen. O det blev på Skutberget Karlstad vi hamna. Har varit soligt o härligt i stort sett hela tiden.
O jag har fotat massor med min nya kamera som vi köpte i torsdags.
Jag har ju äntligen fått en bra kamera nu.Har önskat mig en digital systemkamera i flera år och nu äntligen så slog vi till o investerade i en.
Den var ju lite dyrare än vi först hade tänkt men "gubben" tyckte att det var lika bra o köpa en riktig med än gång. Så en Nikon D-3100 med ett Tamron-objektiv 18-200 blev det!!!Ett paket pris med kamera,objektiv,väska,digitalfilter och minneskort 4GB kostade ca 6200kr.

3 kommentarer:

  1. Grattis till nya kameran. Blev så glad för din skull:) Visst är det kul och speciellt när man har välrdens finaste barn att fota, hihi;) Kramar

    SvaraRadera
  2. Tack...jag det är verkligen jättekul o fota!!!
    Har ju velat ha en "riktig" kamera SÅ länge o nu äntligen har jag/vi en!!!

    Kram ;)

    SvaraRadera
  3. Hoppas att du mår bra.:-) Kram Stina

    SvaraRadera