söndag 7 mars 2010

Vart är du VÅREN???

Usch...ja vill ha vår nu!
Här är så mycket snö och kallt fortfarande,natten till lördag hade vi hela -24grader kallt...usch.
På dagarna är det fint o klart o solen skiner...men det är fortfarande väldigt kallt!!
Såg på vädret förut...lite mildare ska det bli o det ä ju gött!!

I morgon är vi lediga jag o lilldrutten...vet inte riktigt va vi ska hitta på...funderar på o åka till Åmål en sväng och kolla i affärer, men jag skulle behöva städa också! Men det känner jag inte riktigt för!!!
Så vi får se vad det blir, behöver åka till K-stad o hämta ett kommande projekt också...som jag har köpt!Men det får nog bli när "gubben" slutat jobbet efter 4.

Nä nu ska jag gå o lägga mig i nybäddad säng och kolla på en gammal Danielle Steele film.

Ha det så gött alla goa!
KRAAM

1 kommentar:

  1. Hej där!
    Första gången jag tittar in i din blogg!! Vad roligt att se någon mer som gillar att måla!! Det älskar jag med=D
    Inte sista gången jag är in här!

    Kram Nettan

    SvaraRadera